[Fanda] Chat Facebooku na webu

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Pondělí Listopad 3 15:37:13 CET 2014

No to teda nejde. Musis to klasicky kopirovat. Ja som toto absolvovala asi
pred troma tyzdnami, takze to urcite nejde nejako "normalne" sriahnut.
Z.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova.tk
zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail
Skype - zuzana3893

Odoslané cez Android

Dňa 3. novembra 2014 12:39:40 používateľ Vítek <tapin na wo.cz> napísal: