[Fanda] Chat Facebooku na webu

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Pondělí Listopad 3 12:24:59 CET 2014

Zdravím,

mam skusenost, ze ak pisete cez mirandu, tak chat na webovej verzii nie je
vzdy kompletny. Neviem, ci sa to da odkopirovat z Mirandy, nepouzivam ju,
ale na webe cely obsah konverzacie asi nenajdete. Nechodia Vam mailove
notofikacie na facebookove spravy? Tam sa to v historii uchovava.
Zuzana

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova.tk
zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail
Skype - zuzana3893

Odoslané cez Android

Dňa 3. novembra 2014 10:37:26 používateľ Ondrej Rosik
<ondrej.rosik na gmail.com> napísal: