[Fanda] Chat Facebooku na webu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Listopad 3 10:31:03 CET 2014

no jedine ručne cez mobilný facebook. Tam sa ale nezobrazujú všetky
správy naraz, musíš to skrolovať cez odkaz staršie správy. Prípadne
možno sa to zobrazuje celé vo webovom rozhraní, ale o tom tiež
pochybujem. prípadne ak druhá strana používala mirandu, možno by ti to
ochotne poslala.

Dňa 3. 11. 2014 o 9:53 Vítek napísal(a):