[Fanda] Co více škodí notebooku

Neděle Listopad 2 22:34:22 CET 2014

Mirku,

"hotový" SSD disk s IDE rozhraním asi opravdu nikdo nevyrábí, ale není
myslím problém koupit redukci IDE na mSATA, do které vrazíš mSATA SSD
a máš potřebný disk s IDE rozhraním.

Viz  třeba http://www.czc.cz/kouwell-st-173-7/144454/produkt
+ http://www.czc.cz/samsung-ssd-840-evo-msata-120gb-basic/146713/produkt

Akorát holt bude výsledek o polovic dražší než "hotový" disk stejné
velikosti a značky... To už je osud resp. daň za používání
historických strojů... :-)

Dobrou noc.

Michal Jungmann

> Tak kdyby existoval SSD disk do notebooků s rozhraním IDE, měl bych zájem,
> vyřešil bych letitý problém s nadměrným zahříváním Dell Latitude D600. Jenže
> nic takového jsem nenašel.
>
> M.

>>> věci.