[Fanda] Instalátor nvda není schopen vytvořit zástupce na ploše - windows osm a osm jedna

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 2 21:30:48 CET 2014

Hmm, ja to ale u seba na win 7 64-bit neviem zreprodukovať.
Postupoval som tak, že som vyhodil odkaz z plochy a spustil som
inštalátor. Inštalácia bola úspešná, odkaz mám znovu na ploche. Ten log
by naozaj pomohol, mal by sa dať zobraziť v zobrazovači logu NVDA.

Dňa 2. 11. 2014 o 17:58 Petr Bláha napísal(a):