[Fanda] SSD disk. Co více škodí notebooku

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Neděle Listopad 2 21:25:36 CET 2014

   Dobrý večer,
  taktéž mám od Galopupřes tři roky pc,jen se mi zdála zbytečná výkonná
grafika s větší spotřebou a větráčkem, tak mi jí zaměnily za "pasivní" a
jiný SSD harddisk, namísto 80 GB Intel SSD Series 320 větší 120 GB.
PC i několikrát za den vypínám, SSD disku je to jedno, ale ventilátory
už svou životnost mají a taky nepotřebuju PC čistit, protože nefiltruje
stále vzduch v místnosti.
A aby se tak často nespouštěl 1Tb datový disk, tak vše ukládám na SSD
bez automatických kopií v Users.
	   Krom dvou předních  USB portů a čtečky, žádný problém a maximální
spokojenost.
     Pepa