[Fanda] Vypbnuti monitoru HP notebook

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Listopad 2 20:26:57 CET 2014

U mňa sa správanie JAWS-u a vypnutého monitora prejavuje tak
nekonzistentne, proste občas JAWS číta všetko a občas nie sú napr.
vyčítavané informácie, ktoré by sa mali dať čítať JAWS kurzorom. Ale
napr. po reštarte JAWS-u a následnom vypnutí monitora funguje aj JAWS
kurzor.
No a pri reštarte JAWS-u sa vypnutý monitor zapne. Ale inak nie sú to
žiadne veľké problémy. U mňa napr. klávesová skratka INS+f11 pri
vypnutom monitore funguje.

Peter