[Fanda] Vypbnuti monitoru HP notebook

Neděle Listopad 2 19:41:16 CET 2014

> Michal Jungmann písal niečo o tom, že tento postup nejak domrví JAWS,

Uváděné sloveso jsem určitě nepoužil. :-) Situace navíc není nijak
dramatická, při vypnutí displeje popisovaným způsobem pouze nejsou pro
JAWS dostupné některé informace, získávané přes videoovladač
(off-screen model), typicky například Insert+eF11 Seznam ikon na
systémové liště, nicméně uživatel stále může použít nativní postup
přes Windows+Bé.

Hezký den.

Michal Jungmann