[Fanda] Instalátor nvda není schopen vytvořit zástupce na ploše - windows osm a osm jedna

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 2 19:14:19 CET 2014

No to je síce pravda, ale vyzerá to na nejaký škaredý bug, asi na to
zajtra kuknem. len sa mi kvoly tomu nechce babrať sa s nastaveniami a
podobne, ale asi to podstúpim. prípadne možno postačí, ak mu odkaz
vymažem a spustím inštalátor, že či ho zvládne vytvoriť.

Dňa 2. 11. 2014 o 19:10 Tomáš Pavlán napísal(a):