[Fanda] Nejnovější verze Wintalker voice 2.1. - kde stáhnout

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Neděle Listopad 2 18:00:34 CET 2014

Ak používate JAWS tak podľa toho, čo tu odznelo naozaj nefunguje. Ak ale
používate NVDA, tak funguje na 97 percent, tie tri percentá je nejaký
sprostý bug, ktorý občas, myslím si, že práve vtedy ak sa súčasne s
hlasom ozve nejaký iný zvuk spôsobí zaseknutie a následný pád NVDA.
Reštartovať NVDA je potom troška drina, treba najskôr "zabiť" proces,
ktorý tento bug spôsobil, môže to byť napr. Thunderbird a zvuk pri
príchodzej správe, ale aj Miranda a zvuk pri príchodzej správe a pod.
Mimochodom, ak niekto vie ako sa tohto zbaviť, bol by som zauzlovaný za
riešenie.
Pre mňa ako hluchého je WTV 1.6 vlastne jediný použiteľný hlas. Dokážem
sním čítať aj anglické texty, takmer bez problémov rozoznám napr "f"
(Fero) od "s" (Silvia), čo je pri angličtine nevyhnutnosť.
Verziu 2.1 som vzhľadom na tu popísanú kritiku ani len neskúšal.
Na úplne opačnom konci je espeak, tomu nerozumiem úplne, ale úplne nič.