[Fanda] Instalátor nvda není schopen vytvořit zástupce na ploše - windows osm a osm jedna

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Neděle Listopad 2 17:58:57 CET 2014

Ahoj Pavle,
přesně tuhle chybu taky delší dobu registruji, a mám pocit že se poprvé v rámci stabilní verze objevila u 14.3
U 14.2 tenhle problém nebyl, alespoň tedy u mě ne.