[Fanda] Instalátor nvda není schopen vytvořit zástupce na ploše - windows osm a osm jedna

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 2 17:56:32 CET 2014

No netuším, ale dá sa ten inštalátor spustiť s právami administratora?
Iné aplikácie s tým problém nemajú?

Dňa 2. 11. 2014 o 17:15 Pavel Vlcek napísal(a):