[Fanda] Farby v skype

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Neděle Listopad 2 13:41:47 CET 2014

Ahoj,
Magic nastastie uz par rokov nepouzivam, to by som ani PC nerozbehla. :) Na
tomto notebooku dokonca nie je absolutne ziadny zvacsovac ani
nainstalovany, takze zvacsenim to nebude.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova.tk
zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail
Skype - zuzana3893

Odoslané cez Android

Dňa 2. novembra 2014 13:24:31 používateľ gp1 <gp1 na nextra.sk> napísal: