[Fanda] Co více škodí notebooku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Listopad 2 13:12:00 CET 2014

Ahoj,
je to trochu mimo téma, ale k SSD jen dodám, že to zdaleka není jen o
rychlém bootování, ale ohromně svižné práci se systémem jako takové, já
už bych nechtěl mít systém na hlavičkovém disku ani za nic.
A co se týče životnosti, také jsem se toho bál, protože na mašině už
dlouho provozuji distribuované výpočty prostřednictvím BOINC, chvíli
jsem to měl nahozené na klasickém mechanickém disku, ale sestava tím
byla samozřejmě hlučnější, takže jsem to riskl, mám program na SSD, kam
se i ukládají výpočty, jedu tak už asi 3 roky, i když ne každý den a
disk je naprosto v pohodě.
Mám tu nainstalovaný program SSD Life, který ukazuje, jak na tom disk je
a pořád OK.
Martin.