[Fanda] Co více škodí notebooku

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Listopad 1 19:37:00 CET 2014

Dobrý den,

Já notebook restartuji v průměru 1x za 3-4 týdny, podle mě na nových
systémech je vypínání/zapínání naprosto zbytečné resp. nespatřuji v tom
žádný logický záměr než uspořit trochu energie ve sleep modu. Že bych to na
hodinu vypínal, tak to už nechám běžet, mám vyladěný výkonostní profil
spotřeby energie v rámci powercfg.cpl, vypínání disků po půl hodině,
obrazovka samozřejmě do pěti minut, a další věci s ohledem na nečinnost
počítače, a pokud vím, že nebudu makat delší dobu, hodím do spánkáče.
Hovořím o notebooku, stolák mě jede 24 hodin denně, tady už vůbec nevidím
důvod, proč to zapínat/vypínat. Jako z jakého důvodu, kdyby mě třeba bavilo
pozorovat, jak bootuje systém, nebo se mě líbila znělka Windows, nebo
obrazovka loginu, nebo zvuk systému při přihlašování do uživatelského
profilu, OK, ale prostě není důvod to vypínat a zapínat jak na kolotoči.
Toť můj názor.

Vítek