[Fanda] Co více škodí notebooku

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Sobota Listopad 1 18:36:49 CET 2014

Dobrý den.
Mám už dost starý Notebook Asus, a protože jiný stroj nemám, dostává hodně
zabrat a i když je mu už 7 let------téměř, chodí jako hodinky a když je
potřeba, což znamená že hodinu nebudu pracovat, normálně jej vypnu, tedy
zvolím vypnout a enter. Stroj nebyl ještě v opravě.
Lebeda