[Fanda] Co více škodí notebooku

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 1 18:26:46 CET 2014

Zdravím.
Na své Toshibě mám SSD disk a pokud vím, u těch se hibernace
nedoporučuje, takže čas od času používám režim spánku, ale jinak
notebook normálně vypínám a zapínám někdy i pětkrát za den a myslím, že
je to celkem fuk. Počítač mi naběhne tak do dvaceti sekund, což je podle
mne dobrý start na to, že se nejedná o žádnou extra výkonou mašinu,
takže hibernace by už stejně postrádala smysl. Takže když mám u sebe jen
notebook a mám i síť, tak ho nechávám běžet třeba nonstop a když mám u
sebe notebook a nejsem zrovna u sítě, tak ho prostě vypnu a zapnu jak
potřebuju.
Myslím, že u těchhle moderních mašin už to moc roli nehraje.
Toť můj názor.
S pozdravem Radek Žalud.