[Fanda] nová verze skype a nefunkční skype talking

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Sobota Listopad 1 14:19:09 CET 2014

Zdravim na konferenci.
Jak tu psal Michal Suchý tak jsem si také předchvilkou nainstaloval nejnovější verzi skype a to je verze 22.81.104 a také mě s touto verzí skypetalking nefunguje. Normálně jsem skype talking povolil v přístupu aplikací ve skype ale skype talking nefunguje jen když spustim skype talking tak skype talking jen řekne skype talking je připraven aktuálně přihlášený uživatel je David Novák ale vůbec skype talking neřiká stavy kdo se přihlásil ani kdo se odhlásil je to prostě němý. Nevim kde může být problém. Já si jen myslim že Microsoft už asi zakázal podporu skype talking. Nevim jestli vám to také s nejnovější verzí skype funguje nebo nefunguje. Moc děkuji. S pozdravem
David Novák