[Fanda] Skypetalking nepracuje dobre s nejnovejsi verzi Skype

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 1 12:50:19 CET 2014

Ahojky.
Michale přesně tuhle verzi jsem si včera stáhl. Totiž aktualizace ve
skype mi jí sice nenabídla, ale když jsem stáhl setup, tak se normálně
aktualizovala moje předchozí verze a bylo.
Napadlo mě, že kdybys chtěl, tak bych Ti mohl poslat ten svůj skype
talking, co mi funguje a vidělo by se.
Kdyžtak písni a někam Ti ho zavěsím.