[Fanda] Jednoduchý střih souborů *.ogg

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Listopad 1 10:15:00 CET 2014

Zdravím Ivo,

Dobrá, i když konzolová utilitka je mp3splitter, navzdory názvu umí i OGG,
a navíc bezestrátově, takže špičková volba. Instruktáž na
http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy/zvukoveeditory.php
nejlépe je si vytvořit baťák ve složce, kde je i soubor, který chcete
stříhat, a do něj pak napsat mp3splt nazevsouboru.ogg 00.30 45.30
tak ušmikne prvních půl minuty a nechá do 45 a půl minuty, prostě píše se
tam to, co chcete ponechat ne to, co chcete vystříhnout, jakmile pochopíte
princip, tak si utilitku zamilujete, na OGG tuším neexistuje nic s
klasickým grafickým GUI, co by bylo bezeztrátové. Časy lze šmikat i v
milisekundách, ověřit si to jde na Winampu ctrl+j například. Instruktáž je
ale lepší, tohle je jen výcuc.

Vítek

>Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
>1. 11. 2014 08:59
>
>Dobré ráno,
>rád bych se zeptal, jakou volně stažitelnou aplikací lze jednoduše stříhat
>soubory s příponou *.ogg. Nejedná se mi o nic složitého, jen bych třeba
>potřeboval např. rozdělit rozhlasovou hru na 2-3 části, eventuálně ze
>souboru odstranit nějaké krátké úseky z úvodu a konce nahrávky. V PC mám
>aplikaci "Audacity", zatím jsem s ní moc nepracoval, kdyby třeba někdo
>poslal i krátkou instruktáž, jak toho s ní docílit, pokud to vůbec lze.
Vím,