[Fanda] Skypetalking nepracuje dobre s nejnovejsi verzi Skype

Marcela Martynková sourozenci na tiscali.cz
Sobota Listopad 1 09:58:06 CET 2014

Dobrý den na konferenci
Já mám skype 6.18 a skype talkink mi pracuje bez problémů.
Zdraví
Martynková marcela

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Martina Ribárová
Sent: Thursday, October 30, 2014 6:30 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Skypetalking nepracuje dobre s nejnovejsi verzi Skype

Dobrý podvečer,

já z vlastních zkušeností, pokud zde mohu podotknout, aniž bych dělala ze
sebe chytrou a jak tomu rozumím, jsem se Skype talkingem měla problémy již u
verze Skype 6.18 a je to zřejmě tím, že byla buď již úplně ukončena, nebo
snad možná teprve bude podpora pro Api, což by měl být ten Skypetalking.
Pokud jsem napsala něco špatně, nebo se v něčem mýlím, tak se velice
omlouvám a zkušení a ti, kteří ví víc oč jde, mě určitě doplní či opraví. Já
navíc měla dosti problémy se Skype i po nuceném odebrání Skypetalkingu, tak
jsem přešla na portable verzi, se kterou snad problémy a potíže nebudou. Mně
to zase neustále hlásilo, že program nepracuje správně a byl vždy ukončen a
já s ním nemohla pracovat nadále.

Tak přeji co nejméně potíží se Skype i Skypetalkingem, protože pro mě je
velice oblíbený a se starší portable verzí pracuje dobře a správně. Se
srdečnými pozdravy se loučí Martina Ribárová.