[Fanda] Jednoduchý střih souborů *.ogg

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Sobota Listopad 1 08:59:42 CET 2014

Dobré ráno,

rád bych se zeptal, jakou volně stažitelnou aplikací lze jednoduše stříhat
soubory s příponou *.ogg. Nejedná se mi o nic složitého, jen bych třeba
potřeboval např. rozdělit rozhlasovou hru na 2-3 části, eventuálně ze
souboru odstranit nějaké krátké úseky z úvodu a konce nahrávky. V PC mám
aplikaci "Audacity", zatím jsem s ní moc nepracoval, kdyby třeba někdo
poslal i krátkou instruktáž, jak toho s ní docílit, pokud to vůbec lze. Vím,
že, myslím, pan Vítek Jirásek sem i jinam dával návod, že to snad jde s
aplikací "MP3 splitter", tam se ale nějak musí pracovat s příkazovým řádkem,
v tom tedy také nejsem moc zběhlý. Kdyby někdo chtěl namítnout, že lze
soubor *.ogg převézt třeba do formátu *.MP3 a pak už by to bylo jednodužší,
jde mi též trochu o zvukovou kvalitu, ta je bez pochyby u souboru *.ogg
zpravidla lepší

Děkuji moc za případné podnětné reakce, návody a odpovědi, s přáním dobrého
víkendu,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196