[Fanda] Vypbnuti monitoru HP notebook

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Listopad 1 08:41:44 CET 2014

Ahoj,
Tak, ako píše peťo to robím aj ja a funguje to. Presne, ak potrebujem
monitor zapnúť, tak odpojiť projektor. Niekedy sa ale monitor svojvoľne
zapína, napr pri ukončení niektorých "slepeckých" hier sa mi vždy
rozsvieti. Cez deň si to nevšimnem, ale večer ma to vie omráčiť :D

Dňa 1. 11. 2014 o 7:26 Vítek napísal(a):