[Fanda] Vypbnuti monitoru HP notebook

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Sobota Listopad 1 07:39:27 CET 2014

Zdravím Vítku,

ja to robím tak, že po stlačení klávesovej skratky win+p v otvorenom
okne šípkou vyberiem možnosť iba projektor, v následnom okne tabom
vyberiem možnosť zachovať zmeny, ktorú potvrdím entrom a monitor sa
vypne. Túto operáciu treba vykonať v nejakom rýchlejšom časovom rozpätí,
lebo okno sa samo rýchlo zatvára. Toto nastavenie sa po reštarte
notebooku samozrejme zruší, takže vždy po vypnutí a nabehnutí notebooku
monitor svieti.
Peter