[Fanda] Vypbnuti monitoru HP notebook

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Listopad 1 07:26:25 CET 2014

Zdravím,

Prosím, nevíte někdo, jakým způsobem vypnout monitor tak, aby vůbec
nesvítil na notebooku značky HP? Jde o to, že maximální ztmavení vypadá prý
téměř normálně, jako když je monitor na 100%, jen je trošku tmavší. Snažil
jsem se nacházet na Google, ale kromě oprav a servisů HP notebooků jsem nic
kloudného nenašel. Napadlo mě samozřejmě v kombinaci s FN klávesou, ale mám
tu pouze FN+F9/10 ztmavování/zesvětlování displeje, nicméně úplně vypnutí
nikoli.

Snaha je evidentní, uspořit a prodloužit životnost co nejdéle na baterii.
Moc děkuji za jakékoli rady budou-li nějaké:).

Hezký den
Vítek