[Fanda] prístupný midi prehrávač

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Sobota Listopad 1 00:38:26 CET 2014

Zdravím Fandovia!
Chcel by som sa opýtať, či neviete o nejakom prístupnom prehrávači, ktorý dokáže prehrávať midi na Sound blaster kartách ktoré majú 2 midi porty teda Live MIDI Synth A a Live MIDI Synth B tak aby využívali obä tieto porty? Pretože midi mapper dokáže vždy zvoliť iba 1 z týchto portov a tak mám iba 16 kanálov a 32 hlasú polyfóniu. Viem, že cakewalk či sonar dokáže využívať tieto porty naraz ako 32 kanálov a 64 hlasú polyfóniu, ale prehrávač som zatiaľ s týmito možnosťami nenašiel.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé