[Fanda] Problem se zobrazovanim flash disku

marek durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Srpen 31 13:19:07 CEST 2014

Dobrý den, Tohle mi delalo napr. u Sansy a reseni bylo jednoduche,
stacilo omylem zavadit napr. o kabel nebo pouzit delsi ci krasi kabel
nez sem k zarizeni dostal. Napr. Ext. disky na to byvali dosti
haklive. U kolik aflashek vam to delalo? Mozna bych zkusil
preinstalovat ovladace USB nebo zakladni desky.

--
S pozdravem,
 marek durila