[Fanda] Internet Explorer a zvláštní hláška

Neděle Srpen 31 12:58:13 CEST 2014

Ahoj Zuzka,
máš to niečím aj podložené, že antivirák od Microsoftu je výrazne horší
ako iné antivíry? Jeden čas som ho ľuďom prestal dávať, keď tam bola
chyba s brzdením niektorých procesov pri štarte windows, ale toto sa už
opravilo. Môj názor je taký, že ak je užívateľ priemerne inteligentný a
aspoň trocha vie čo robí, na ochranu mu kľudne stačí aj tento rýchly a
nenáročný program a ak odklikne všetko na sväte, tak mu ani neviem čo
nepomôže. Navyše MSE je nenáročný na obsluhu, v takom avg2014 bez zraku
ani len neprepneš, že chceš nainštalovať základnú bezplatnú verziu a nie
tú komerčnú. Jeho mailový skener sa niekedy nanominuje do doručenej
pošty a potom Jaws číta nezmysli, čo je pravda jeho slabosť čítania
informácii na základe okien na obrazovke, ale to už sme niekde inde.
Avast neviem, ale tam si zasa človek musí riešiť po roku registráciu na
ďalší rok a už aj tak mám dosť kadejakých telefonátov tým skôr, že
neriešil by som to ani pre seba, lebo z princípu neznášam, keď ma niekto
núti niekde sa v kuse registrovať.  Takže ja hlasujem za MSE všetkými
desiatimi.
s pozdravom Peťo

Dňa 31. 8. 2014 10:59 Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail  wrote /
napísal(a):