[Fanda] Problem se zobrazovanim flash disku

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Neděle Srpen 31 12:47:32 CEST 2014

Zdravím,
Jarku, prosím, prográmek "Hardware" mi pošlete, jestli můžete. Podstatný
e-mailový kontakt viz. níže v podpisu zprávy.
Moc děkuji, s přáním pěkného zbytku neděle,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak
Email: ivo11.novak na email.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Jarek Krcmar
Odesláno: 31. srpna 2014 9:14
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Problem se zobrazovanim flash disku

Ahoj Miri,
jestli chceš, mohu ti poslat prográmek Hardware od Jiřího Holzingera.
Tímto prográmkem tu flešku odebereš, protože program ji uvidí.
Napiš mi prosím soukromě. To platí i prostatní fandy a proto píši sem.
Jarek

--
Jarek