[Fanda] skenování dokumentu

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Neděle Srpen 31 11:59:31 CEST 2014

Myslim si to iste, co Peto. Ak ho rozpoznate a nieco na tom obrazku nie je,
podla mna je to chyba FR, ale obrazok je citatelny. A dalsia vec. Poslite
radsej cisty scan v pdf, aby sa nestalo, ze Vam preukaz vratia, pretoze sa
budu domnievat, ze ste do neho zasahovali.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 31. augusta 2014 11:53:49 používateľ Peter Halada
<pietro4044 na gmail.com> napísal: