[Fanda] skenování dokumentu

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Neděle Srpen 31 11:51:16 CEST 2014

Asi som nepochopila spravne vasmu mailu, vy ten obrazok rozpoznavate?

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 31. augusta 2014 11:49:40 používateľ Jarek Krcmar <kjarek1 na seznam.cz>
napísal: