[Fanda] Internet Explorer a zvláštní hláška

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Neděle Srpen 31 10:59:50 CEST 2014

No v kazdom pripade by som essentials hned zmenila. Maju velmi slabucku
virusovu databazu. Co sa tyka nahrady, neviem poradit nejaky pristupny
antivirak.
A k tej stranke. Stale sa to deje? Pretoze niekedy sa aj mne stava, ze mi
vybehne takato hlupost, ktoru odignorujem, no a potom sa to vyriesi samo.  :)
No k tomuto fakt neviem naozaj poradit, ale ten essential nech radsej zmeni.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 30. augusta 2014 9:06:03 používateľ Jarek Krcmar <kjarek1 na seznam.cz>
napísal: