[Fanda] Rezim spanku

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Neděle Srpen 31 10:54:24 CEST 2014

V tomto konkretnom pripade bol v sieti. A vzdy aj bude, pretoze ho
potrebujem nechat bezat niekedy celu noc, co by na baterke nezvladol.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 31. augusta 2014 8:22:43 používateľ Ondrej Rosik
<ondrej.rosik na gmail.com> napísal: