[Fanda] Problem se zobrazovanim flash disku

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Neděle Srpen 31 09:13:30 CEST 2014

Ahoj Miri,
jestli chceš, mohu ti poslat prográmek Hardware od Jiřího Holzingera.
Tímto prográmkem tu flešku odebereš, protože program ji uvidí.
Napiš mi prosím soukromě. To platí i prostatní fandy a proto píši sem.
Jarek

--
Jarek