[Fanda] Problem se zobrazovanim flash disku

Miroslava Zavodna miroslavazavodna na seznam.cz
Neděle Srpen 31 09:11:12 CEST 2014

Dobrý den, externí klávesnice mi jde i v jiném usb, i tiskárna jde, a
dokonce některé flashky jdou, ale třeba u Olympusu mi to zahlásilo
nalezen nový hardvare a po chvilce chybu, že nemohl být připojen. a u
flashek to mlčí.
Asi jsem něco pokazila při vyhdávání flashek, no, nevadí. Vypalovačka
jede, tak budem aspoň víc vypalovat. Pěkný den, Mirka.