[Fanda] Problem se zobrazovanim flash disku

marek durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Srpen 31 08:55:59 CEST 2014

Dobrý den, A kdyz pripojite starsi nebo nejake jine usb napr.
klavesnici ta vam chodi? Tohle mi prijde jako nabourane bud drivery
pro USB, vzhledem k otmu, ze je ot asi u vice flashek, vylucuji
poskozene flashky nebo  a to by bylo prave treba overit jeslti neni
USB. Predpokladam, ze ste to zkousela zapojit do ruznych USB v
pocitaci se stejnym vysledkem?

--
S pozdravem,
 marek durila