[Fanda] Rezim spanku

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Sobota Srpen 30 20:54:48 CEST 2014

Zdravim,

mam pomerne jednoduchu otazku. Potrebujem obcas na notebooku docielit, aby
sa neprepinal do rezimu spanku prip. vobec nevypinal niekolko hodin (celu
noc). V moznostiach napajania som nastavila, aby sa neuspaval nikdy (bezne
mam nastavenych 15 minut). Zial, po nejakom case sa opat prepol do rezimu
spanku. Mam pocit, ze len ja som nieco zle nastavila, pripadne som nieco
nenastavila tam, kde som mala. Vie mi niekto poradit?
Deje sa to pod win. 7.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android