[Fanda] má windows také, ako bolo poke / peek v basicu?

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pátek Srpen 29 16:44:48 CEST 2014

    Zdravím,
súbor ram.dat sa automaticky generuje ak neexistuje. Nie je
nainštalovaný pri inštalácii.Ja kým som šestý dóm neprešiel tak som
posúval dni dopredu a dozadu až keď som prešiel aj dvojku som si
uvedomil že súbor ram.dat stačí zmazať a môžem ísť znova.
R.K.
Dňa 29.8.2014 o 14:17 Lubos Pintes napísal(a):