[Fanda] Espeak a linux

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Pátek Srpen 29 16:00:30 CEST 2014

Ahoj, speech-dispatcher existuje, aspon mi ho ot nainstlaovalo.

Espeak uz sem vyresil, stacilo dat yum install gnome-speech-espeak. Este
zkusim radek.

Ubuntu je tu problem jak sem ti zas vcera rikal Vojto, neni zakazane, ale
kdyz mi napr. neco nebude fungovat napr. lotusnotes etc. musim si to vyresit
sam, kdezto na ostatni je aspon zakladni, byt ponekud diskutabilni podpora
helpdesku.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Vojtěch Polášek <krecoun na gmail.com>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 29. 8. 2014 15:09:28

Předmět: Re: [Fanda] Espeak a linux

"Ahoj Marku,

jak sem říkal, na RHEL tohle nerozchodíš, oni sou v tomhle alespoň podle

balíčků dost předpotopní.

Díval jsem se na stránky CentOS, což je odvozenina od RHEL, verze jsou

stejně číslované.

Mrkni sem:

http://mirror.centos.org/centos/6.5/os/x86_64/Packages/

Světe div se, balíček speech-dispatcher jsem ani nenašel, takže Orca

bude fungovat jen přes Gnome speech a to je taky vykopávka. Navíc verze

Orcy je taky jaksi... hodně stará.

Takže sečteno a podtrženo, pokud ti nestačí příkazová řádka, tak se na

RHEL vykašli.

Vojta