[Fanda] Espeak a linux

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Srpen 29 15:07:30 CEST 2014

Ahoj Marku,
jak sem říkal, na RHEL tohle nerozchodíš, oni sou v tomhle alespoň podle
balíčků dost předpotopní.
Díval jsem se na stránky CentOS, což je odvozenina od RHEL, verze jsou
stejně číslované.
Mrkni sem:
http://mirror.centos.org/centos/6.5/os/x86_64/Packages/
Světe div se, balíček speech-dispatcher jsem ani nenašel, takže Orca
bude fungovat jen přes Gnome speech a to je taky vykopávka. Navíc verze
Orcy je taky jaksi... hodně stará.
Takže sečteno a podtrženo, pokud ti nestačí příkazová řádka, tak se na
RHEL vykašli.
Vojta