[Fanda] má windows také, ako bolo poke / peek v basicu?

Pátek Srpen 29 14:20:51 CEST 2014

To je pravda, troška som sa sekol vo výpočte. Ja som prvý počítač dostal
v závere r. 2000, Pentium, 600 mhz, 64 kib pamäti, 15 giga disk. Určite
sú tu omnoho väčší pamätníci, niekedy je dobré si zaspomínať a oto viac
si vážiť toho, čo sa od vtedy dosiahlo.