[Fanda] vývoj aplikácií pre Win32

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Pátek Srpen 29 12:16:51 CEST 2014

Zdravím Vás Fandovia!
Chcel by som sa Vás opýtať hlavne tých ktorý programujete pre Win32 či Win 64-bit platformu aké vývojové prostredia okrem delphi používate a do akej miery sú prístupné so Screenreadermi ako Jaws či Nvda? Prípadne dajú sa použiť na kompilovanie aj čisté SDK bez vývojových prostredí myslím ako je Visual studio alebo Visual C++?
Prípadne by som vás mohol poprosiť o nejaké odkazy z ktorých by som prípadne vedel ešte stiahnúť tie prístupné verzie týchto prostredí, alebo nejaké informácie ako kompilovať programy s pomocou čistého SDK? Nerád by som si inštaloval do počítača zbytočný software ktorý potom nakoniec bude nepoužiteľný.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé