[Fanda] Fw: Něco k inzerátu od Grif..

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Srpen 29 11:34:11 CEST 2014

Zdravím,

Nechci si osobovat právo na moralistické umravňování, kdo mě zná, ví, že
jsem tomu dalek. Vím, že je to pro mnoho zdejších přispěvatelů docela prima
detektivka, která mě připomíná sérii příběhů Sherlocka Holmese a Watsona na
ČRo Dvojce v sobotu odpoledne, co kdysi běžela, a ve které se načrtla
zápletka, a posluchači měli v soutěži do další soboty uhádnout rozuzlení,
kdo byl vrah:).

Tak jen, že výměnou názorů, co by kdyby, tu opravdu nic nevyřešíme, takže
bychom daný flame mohli zhasnout, co říkáte? Finální slovo budou mít stejně
moderátoři Radek nebo Karel, tak bych vyvození zodpovědnosti přenechal
zcela na nich.

S vaničkou bych nesplachoval i dítě/pro vstup do konference bych nevolil
verifikaci notářským podpisem, kriplkartou či tel. číslem, adresou, otiskem
prstů či duhovky. Jsme dospělí, svéprávní, tedy pokud se nejedná o
certifikovaný e-shop, každý si dvakrát rozmyslí, zda v rámci důvěry mezi
dvěma subjekty je ochoten zaslat finanční obnos předem, záleží jen a jen na
něm. Dnes si každý průměrný opičák vymyslí identitu, legendu, e-mailovou
adresu příp. SIMkartu pro tel. číslo pro důvěryhodnost, takže určitě bych
vyloučil, na pranýř bych oficiálně hodil jméno, ale plnnou zodpovědnost má
vždy kupující. Vyloučením se ale bohužel nic nezaručí.

Popř. stanovit pravidla pro podávání inzerátů. Osobně jsem tu úspěšně
prodal pár věcí, takže tahle forma je fajn, čili bych v pravidlech nastínil
nutnost pouze dobírkou, osobní setkání, a pokud by prodejce a kupující
volili jinou formu, konali by tak na vlastní zodpovědnost. Prostě něco
takového, jednoduchého, žádné desetistránkové křápání, co stejně nikdo číst
nebude. Tož tak.

Hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator