[Fanda] chlazení notebooků a rozdíly v něm

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Srpen 29 10:56:03 CEST 2014

Je to o algoritme chladenia. Na mojom probooku ventilátor beží na malé
otáčky aj keby som počítač strčil do mrazáku. Niekde sa zapína a vypína
a počul som aj taký vetrák, ktorý nemal regulovatelné otáčky, takže sa
zapínal a vypínal a keď sa zapol, hučalo to jak fén. :)