[Fanda] dotaz na rozdíl mezi verzemi

estrella estrellacz na gmail.com
Pátek Srpen 29 10:42:59 CEST 2014

Zdravím, díky i za tuto odpověď. Dám příklad: Budu mít třeba na jednom
notebooku rozbitý harddisk, ale bitovou kopii na externím disku, mohu
tedy windows používat z externího disku, aniž si musím kupovat nový
harddisk? Díky. Petra Lásková

--
S pozdravem:
Petra Lásková, DiS.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.