[Fanda] dotaz na rozdíl mezi verzemi

estrella estrellacz na gmail.com
Pátek Srpen 29 10:02:32 CEST 2014

Dobrý den, děkuji velmi za reakci. Dovolím si ještě jeden dotaz, možná
se bude zdát velmi banální, v takovém případě se omlouvám. Když mám u
jednoho notebooku vytvořenu bitovou kopii systému, je předpokládám
logicky platná jen pro daný systém? Je to pak vázánona nějaké sériové
číslo notebooku? Díky. Petra Lásková p.s. Panům Jungmannovi a Sáčkovi
bych ráda poděkovala za kladné a rychlé vyřízení mých žádostí týkajících
se jawsu a wintalker voice.

--
S pozdravem:
Petra Lásková, DiS.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.