[Fanda] Ovládač pre zvukovku

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 22:53:20 CEST 2014

Ahoj Peťo,

tak u mňa som vypol to idd audio a zvuk sa už pekne prepína ako
predtým.  Kvalitu na Skype ešte neviem posúdiť, testovací hovor bol
krátky, ale mohlo by to byť, to posúdim až budem s niekým volať, ale
zatiaľ vďaka. Fakt by nemuseli byť výrobcami softou poskytované až také
úžasné "vylepšenia" že veci ktoré fungujú fungovať prestanú.

Peter