[Fanda] Odškrtnutí skype home

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 28 20:52:51 CEST 2014

Dobrý večer.

Mám Windows 7 32 bit a Jaws 13.
Dnes jsem přešla ze Skype 3.8 na verzi 6.18.
V menu zobrazit jsem si chtěla odškrtnout položku Skype home. Nejde mi to
odškrtnout ani entrem, ani mezerou. Nešlo to ani kliknutím myši s vypnutým
Jawsem.
Pořád se mi zde pletou nějaké odkazy.
Dalo by se s tím nějak vypořádat?
Také se mi stává, že se v okně chatu dostanu na neznámé pole a je problém se
z toho dostat. Pak se octnu na stránce
Chat Ad Widget
Advertisement rámec
Advertisement rámec
skype_cz_chat_728/skrz rámec

Teď, když jsem se chtěla na tuto stránku dostat a klávesovou zkratkou jsem
otevřela okno skype, stála jsem na neznámém poli a po tabulátoru jsem byla
na stránce Skype home.

Jak to zrušit, aby se mi to tu nemotalo?

Za případnou odpověď předem děkuji a přeji hezký večer či den.

Petra Urbanová

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 3955/8115 - Datum vydání: 28.8.2014