[Fanda] nevysvětlitelný jev s aktualizací času

Pavel Vlček kontakt na pavelvlcek.eu
Čtvrtek Srpen 28 20:48:21 CEST 2014

Dobrý den,
na mém počítači se mi co půl hodiny stává, že se mi sesynchronizuje čas
a  úplně mi to rozhází čas, ale to i přesto, že synchronizaci času jsem
kompletně zakázal. Nevíte někdo, čím to může být? Pátral jsem na
internetu, čím by to mohlo být, ale na nic kloudného jsem nenarazil.
Přitom časové pásmo je v systému nastavené na utc +1 Praha, Bratislava
atd, umístění je na Česká republika, jazyk je taky Česky, když už je
synchronizace s čas. serverem zapnutá, tak je na time.windows.com, ale
to pak posunuje dokonce o dvě hodiny. Jsem naprosto bezradný a když si
toho nevšimnu, tak mám potom úplně rozházenou třeba i skype historii,
která se seřazuje podle času a je to pak nepříjemné. Můžete prosím
poradit? Jde o win osm.
S velkým díky,
Pavel V