[Fanda] Posilani velkych priloh z Thunderbirdu pomoci zalozeneho claudu HighTail

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 20:10:14 CEST 2014

Tak už to možná mám - už se to nahrává, v menu Připojit přílohu je ještě
jedno menu Soubor přes úložiště - zdarma je jen soubor do 50 mega.
Začal jsem zkoušet i ten Box.com, který má také zajímavé podmínky - ještě
větší úložiště, ale raději to vše ještě ověřím, spíš až zítra, jestli je
vše zdarma nebo pravděpodobně jen zčásti.
Miloš